خبرهای داغ:

مستند"سرکش" نمونه ای از نگاه انسان ساز بسیج است / بسیج در گام دوم انقلاب، به دنبال چه افرادی است؟

مسئول سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه بسیج، در گام دوم خود دنبال آدم‌های پخته شده انقلاب است، گفت: دنبال نگاه‌های انسان ساز هستیم که یک نمونه آن را در مستند "سرکش" می‌بینیم.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۳۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

مستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در آیین رونمایی از مستند "سرکش" با موضوع خدمات گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار استان سیستان‌وبلوچستان که با همکاری مشترک بنیاد فرهنگی روایت فتح تولید شد، اظهار کرد: ماهیت بسیج، شجره طیبه در تشکیلات انقلاب است و جریان رسانه می‌تواند مثل داستان حضرت یوسف (ع)، آن را عزیز مصر کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه بنیاد روایت فتح در جریان رسانه برای تحقق این امر در قله عمل می‌کند، تصریح کرد: کسی که بنیاد روایت فتح را راه‌اندازی کرده سید اهل قلم شهید آوینی است، نفسش نفس الهی بود و این حرکت را با تمام وجود آغاز کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: فاصله بین نجف تا کربلا، قرآن تا غدیر، دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت با سعادت امام رضا (ع) بسیار مهم است و  موضوع از نهضت عاشورا تا نهضت مهدوی (عج) باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

سردار زهرایی با اشاره به بزنگاه‌های موجود در نهضت از عاشورا تا مهدویت، تصریح کرد: باید در بُعد هنری به این نشانه‌ها اشاره کرد و یکی از مدل‌های کوچک شده آن را می‌توانیم در بسیج ببینیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه آدم‌هایی در بسیج حضور دارند که این فاصله را معنا و تفسیر می‌کنند، اظهار کرد: دنبال نگاه‌های انسان سازی هستیم که یک نمونه آن را در مستند "سرکش" می‌بینیم.

سردار زهرایی با تأکید بر اینکه بسیج، در گام دوم خود دنبال آدم‌های پخته شده انقلاب است، خاطر نشان کرد: روایت فتح هم این مهم را به خوبی ترسیم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها