معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تمهیدات لازم برای اعزام زایران مرقد مطهر حضرت امام(ره) اندیشیده شده است.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۴۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری بویژه جوانان برای شرکت در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، تمهیدات لازم برای اعزام زایران مرقد مطهر حضرت امام(ره) اندیشیده شده است.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) می توانند به کانون ها، پایگاه ها، حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج سراسر استان مراجعه نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به درخواست های بسیار زیاد از سوی اقشار مختلف مردم و محدود بودن امکانات حمل و نقل، تعداد 50 اتوبوس برای اعزام2هزار نفر از زایران مرقد مطهر حضرت امام(ره) از استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: اولویت اعزام با افراد زیارت اولی و جوانان و نوجوانان می باشد و همچنین اقشار مختلف مردم برای همراهی می توانند در مراسم های ویژه ای که در مرکز استان و شهرستان ها همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام و روزهای 13، 14 و 15 خرداد برگزار می شود شرکت فرمایند.

ارسال نظرات