زنجان _ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به حفظ مرزها توسط نیروهای نظامی گفت: اساتید و دانشجویان نیز در حوزه علم و دانش برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی فعالیت و تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۷۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

بسیج اساتید استان برای پیشرفت نظام در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور فعال و گسترده‌ای دارد

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ دکتریوزباشی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان در جلسه شورای عالی بسیج اساتید که صبح امروز در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد، اظهار داشت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اتفاقات و وقایع متعدد بودیم که منجر به تنومند شدن این شجره طیبه شده است.


وی با اشاره به اینکه امروز ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرز‌ها حافظ امنیت کشور هستند، گفت:اساتید و دانشجویان نیز در حوزه علم و دانش برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی فعالیت و تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی مولود انقلاب و نهاد انقلابی هستند، گفت: یکی از وظایف بسیج اساتید علاوه بر آموزش فعالیت در حوزه فرهنگی است که باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید باید صادرکننده و الگوسازی کنند، تصریح کرد: بسیج اساتید باید هر چه بیشتر در زمینه پیشرفت علمی حضور پررنگ داشته باشند.

یوزباشی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر جا موفق بودیم دشمن ناراحت و ناامید شده است، عنوان کرد:موفقیت‌های دانشجویان دشمن را ناراحت کرده است که شاهد این موضوع این است که بسیج را تحریم کردند.

وی در ادامه تصریح کرد:برگزاری مسابقه از وصیت نامه امام (ره)، نمایشگاه، مسابقه ورزشی و فضا سازی محیطی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دانشگاه‌های علمی کاربردی است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه از اساتید و دانشجویان انتظار می‌رود فعالیت گسترده و تاثیرگذار در جامعه داشته باشند، عنوان کرد:دانشگاه علمی کاربردی در حوزه اشتغال فعالیت مستمر دارد و یکی از چالش‌های دانشگاه علمی کاربردی ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان می‌باشد.

بسیج اساتید استان در همه عرصه‌ها حضور فعال و گسترده دارد

در ادامه جلسه دکتر اسماعیل پور، مسئول بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه بسیج اساتید استان زنجان در همه عرصه‌ها حضور فعال و گسترده‌ای داشته است، اظهار داشت:فعالیت جهادی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، بازدید از مراکز صنعتی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه، همایش پیاده‌روی و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله اقدامات این سازمان می‌باشد.

اسماعیل پور در ادامه به نهضت کمک مومنانه اشاره کرد و گفت:به همت بسیج اساتید و کمک خیرین مبلغی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری و ۶ دستگاه اجاق گاز برای تهیه قسمتی از جهیزیه زوج‌های جوان کم برخوردار خریداری شده است.

ارسال نظرات