خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

آموزش سواد رسانه‌ای نیاز جوانان امروز است

همدان- فرماندار فامنین گفت: نیاز امروز جوانان آموزش سواد رسانه‌ای است و لازم است ضمن توجه ویژه‌ به جوانان و نوجوانان  به آموزش والدین نیز در سواد رسانه‌ای توجه شود.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۸۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح الله حسینی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فامنین که به منظور برنامه‌ریزی برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شد، اظهار کرد: نیاز امروز جوانان آموزش سواد رسانه‌ای است و لازم است ضمن توجه ویژه‌ به جوانان و نوجوانان به آموزش والدین نیز در سواد رسانه‌ای توجه شود.

وی با تبیین اهمیت سواد رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان گفت: آموزش سواد رسانه‌ای و کسب این مهارت توسط جوانان، نوجوانان و والدین قدرت نرم نظام را افزایش می‌دهد.

فرماندار فامنین افزود: از ظرفیت های بی نظیر مساجد، مدارس، پایگاه های مقاومت، حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات باید در آموزش مهارت‌ها و غنی سازی اوقات فراغت جوانان  استفاده شود.

وی تصریح کرد: جلسه ستاد ساماندهی جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و در بسترسازی اوقات فراغت همه ادارات و نهادها و سازمانها در کمک به اداره ورزش و جوانان تمام قد در صحنه حاضر باشند.

حسینی ادامه داد:  تعطیلات خرداد ماه و مناسبت‌های بزرگ آن  فرصت بی نظیری برای انجام برنامه های  فرهنگی است.

وی اضافه کرد: در قدم برداشتن برای تحقق شعار سال با محوریت نهضت آموزش ، ادارات مختلف از جمله فنی حرفه ای، آموزش و پرورش، بسیج، کمیته امداد و بهزیستی از این فرصت استفاده کنند.

فرماندار فامنین اظهار کرد: آموزش‌ها و برنامه‌ها در تعطیلات باید هدفمند و خروجی کار مشخص باشد و برای توانمند‌سازی فکری و مهارتی در نوجوانان و جوانان بیشتر کار شود.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع خانه جوان شهرستان باید نگاه ویژه داشته باشیم این محل یک فرصت بی نظیر در شهرستان است که از آن هیچ استفاده‌ای نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار