خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان:

امنیت امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) همدان گفت: ما باید نقش شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم وامنیت را برای نوجوانان تبیین و تشریح کنیم چرا که امنیتی را که امروز در جامعه حاکم است مدیون خون شهداهستیم.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۴۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: روز سوم خرداد روز بسیار مهم و حادثه عظیمی است.

وی با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید روز آزادی خرمشهر را به عنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت، افزود: در این روز علاوه بر ایثار و فداکاری‌های مردم، فرماندهان زیادی در این عملیات نقش آفرینی کردند

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان ابراز کرد: ما باید نقش شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم وامنیت را برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح کنیم چرا که امنیتی را که امروز در جامعه حاکم است مدیون خون شهداهستیم.

وی عنوان کرد:۲۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر پیش‌بینی شده که با حضور بسیجیان در پایگاه‌های این حوزه برگزار می‌شود.

زنگنه تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اعزام چهار نفر زیارت اولی به مشهد مقدس، تهیه جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیون و برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا همراه با روایتگری، بازدید از باغ موزه و برگزاری کلاس‌های سواد رسانه، مسابقات ورزشی و فعالیت در فضای مجازی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار