خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان گفت: این دولت با تمام مشکلات توانسته گره‌های کور و مشکلات چند ساله را حل کند، متأسفانه برخی افراد و رسانه‌ها نمی‌خواهند توفیقات دولت را ببیند و هرآنچه را رخ می‌دهد وارونه بیان می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۴۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در سومین جلسه هم‌اندیشی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، ائمه جمعه، مجمع نمایندگان و فرمانداران شهرستان‌ها در شهرستان نهاوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره ۸۵۳ شهید گرانقدر نهاوند اظهار کرد: این دولت با تمام مشکلات توانسته گره‌های کور و مشکلات چند ساله را حل کند، متأسفانه برخی افراد و رسانه‌ها نمی‌خواهند توفیقات دولت را ببیند و هرآنچه را رخ می‌دهد وارونه بیان می‌کنند.

وی گفت: ما اگر از نکته یا نکاتی غافل باشیم این نکات را به جان دل می‌خریم و برای رفع گره‌ها و تنگناهای مردم بررسی و رفع می‌کنیم.

استاندار همدان از تدوین برنامه سه‌ساله توسعه استان همدان خبر داد و گفت: خوشبختانه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان باتوجه‌به پتانسیل‌ها برنامه سه‌ساله توسعه مبتنی بر برنامه هفتم توسعه کشور تدوین شده است.

وی با بیان اینکه آنچه به‌عنوان معضلات و موانع پیش روی مدیران استان است در زمان تصویب قوانین اگر با دقت رقم بخورد این مشکلات به وجود نمی‌آیند، گفت: مجلس باید در حوزه تنقیح قوانین اقدام عاجل داشته باشد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در حوزه مسکن با حمایت‌های ریاست جمهور، معاون اول وزیر راه و شهرسازی با انعطاف‌هایی که صورت ‌گرفته اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات