خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) و ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز با فرماندار جدید شهرستان رامهرمز

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان و ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز با فرماندار جدید شهرستان رامهرمز دیدار و پیرو مسائل شهرستان گفتگو و هم افزایی کردند.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۹۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج رامهرمز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عجل الله تعالی فرج شریف) استان خوزستان به همراه سرهنگ تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامهرمز با حضور در دفتر کار دکتر خیران پور فرماندار شهرستان رامهرمز با وی دیدار و درباره مسائل حوزه های مختلف فعالیت مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان تبادل نظر و گفتگو کردند.

 

در این دیدار آقای خیران پور ، فرماندار شهرستان رامهرمز اقدامات بسیار ارزشمند بسیجیان و سپاهیان در شهرستان رامهرمز را نظیر فعالیت های فرهنگی، عمرانی، مقابله با جنگ نرم دشمنان و محرومیت زدایی را ستودنی دانست.

 

پس از آن سردار شاهوارپور نیز در این دیدار با تقدیر از روحیه جهادی و بسیجی فرماندار شهرستان رامهرمز، در زمینه‌ی پیگیری درخواست ها و مشکلات مردم شهرستان، حضور فعال وی در نقاط مختلف روستایی و شهری شهرستان را باعث دلگرمی و تسریع در پیگیری ها جهت رفع مشکلات مردم دانست.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) حضور فرماندار شهرستان در جمع مردم با شرکت در برنامه های مختلف از جمله دیدار با خانواده شهدای گرانقدر و ایثارگران ارجمند، دیدار با بسیجیان و همچنین شنیدن درد دل های مردم و ارائه توضیحات در خصوص اجرای طرح جدید دولت درباره مردمی سازی و روشنگری در خصوص عملکرد دولت را مصداق بارز جهاد تبیین برشمرد.

 

در پایان این دیدار فرمانده سپاه استان از همراهی های آقای خیران فرماندار شهرستان رامهرمز در زمینه ارائه خدمات بهتر مجموعه بسیج و سپاه در شهرستان تقدیر کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار