خبرهای داغ:
نمایش‌های «بدریه» به کارگردانی «مجید اقبالی» و «دارم تمام می‌شم» به کارگردانی «نرگس نوری‌ممبینی» از امروز تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ در پلاتوهای نمایش حوزه هنری خوزستان روی صحنه‌ می‌روند.
کد خبر: ۹۵۱۷۰۵۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نمایش‌های «بدریه» به کارگردانی «مجید اقبالی» و «دارم تمام می‌شم» به کارگردانی «نرگس نوری‌ممبینی» از امروز تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ در پلاتوهای نمایش حوزه هنری خوزستان روی صحنه‌ می‌روند.

 

نمایش «بدریه» کاری از واحد نمایش این حوزه با همکاری و مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران خوزستان، سازمان بسیج هنرمندان استان با موضوع رشادت زنان خوزستان در دفاع مقدس است که ازساعت ۲۰ تا ۲۱ در پلاتو ماه روی صحنه می‌رود. این نمایش بعد از حضور موفق در جشنواره مرصاد به جشنواره تئاتر سراسری مقاومت نیز راه پیدا کرد.

 

همچنین نمایش «دارم تمام می‌شم» کاری از واحد نمایش این حوزه با همکاری و مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز از ساعت ۱۹ تا ۲۰ با موضوع انتظار مادران شهدای مفقود غواص در دوران پس از دفاع مقدس در پلاتو مهر روی صحنه خواهد رفت.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایش‌ها به پلاتوهای حوزه هنری خوزستان واقع در اهواز چهارراه نادری، خیابان شریعتی، جنب سینما اکسین مراجعه کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها