خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر:

آمادگی داریم پایگاه منطقه‌ای امداد و نجات غرب کشور شویم

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: آمادگی داریم با تعیین زمین و حمایت‌های همه‌جانبه و در صورت صلاح‌دید، پایگاه منطقه‌ای امداد و نجات غرب کشور شویم که نورد موافقت رییس جمعیت هلال احمر کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۱۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیح از همدان، سلمان اسماعیلی در نشست شورای اداری شهرستان ملایر که با حضور پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان ملایر یک شهر ریشه‌دار، غنی و با فرهنگ است.

وی افزود: مردم این شهرستان در صحنه‌های مختلف فرهنگی، آیینی و مذهبی در عرصه دفاع مقدس، دفاع از امنیت، دفاع از حرم و انقلابی‌گری زبانزد هستند.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: ملایر سهم بزرگی از اقتصاد استان و منطقه و صادرات، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها را به خود اختصاص داده و دارای برندهای جهانی و ملی است.

وی ادامه داد: شهرستان ملایر با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر و ۳۴۰۰ کیلومتر وسعت سرزمینی، جز شهرستان های پهناور کشور به حساب می‌آید و موقعیت جغرافیایی ممتازی دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه تلاش‌ها و خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر ملایر قابل تقدیر و تکریم است، گفت: با وجود این حجم از پتانسیل و ظرفیت‌ها، امیدواریم بعد از سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور، شاهد رشد قابل توجهی در این مجموعه باشیم.

وی افزود: لباس سرخ و سفید نیروهای هلال احمر نماد آرامش است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، جمعیت هلال احمر ارتش واکنش سریع است که در همه صحنه‌های خطر در کنار مردم هستند.

فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: حجم پشتیبانی‌های لجستیکی و خودرویی و انبارهای دپو در شهرستان ملایر پاسخگوی این ماموریت بزرگ نیست و نیازمندی‌ها در حوزه‌های مختلف احصا و اولویت‌بندی شده است.

وی بیان کرد: آمادگی داریم با تعیین زمین و حمایت‌های همه‌جانبه و در صورت صلاح‌دید، پایگاه منطقه‌ای امداد و نجات غرب کشور شویم که نورد موافقت رییس جمعیت هلال احمر کشور قرار گرفت.

اسماعیلی تصریح کرد: شرایط جغرافیایی و نبود محلی برای اجتماع لجستیکی و دسترسی به استان‌های مختلف، این شرایط را برای ما فراهم می‌کند که بتوانیم پایگاه منطقه‌ای امداد و نجات غرب کشور باشیم.

وی گفت: چنانچه این پایگاه به عنوان پایلوت غرب کشور شکل بگیرد، تحول‌آفرین خواهد بود و می‌تواند جمعیت هلال احمر را یک گام بلند به سمت تقویت هلال احمر در غرب کشور رهنمون سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار