خبرهای داغ:
لشکر14امام حسین(علیه السلام) :

جشن سراسر نور میلاد ولی نعمت شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)

به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) مراسم جشنی همراه با سخنرانی و مولودی خوانی با حضور کلیه نیروهای پایور و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۲۳
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

‌به گزارش خبرگزاری بسیج ازلشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) مراسم جشنی همراه با سخنرانی و مولودی خوانی با حضور کلیه نیروهای پایور و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: مراسم جشن سراسر نور به مناسبت میلاد امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) در روز میلاد با همکاری گردان بهداری که مزین به نام گردان امام رضا(علیه السلام) است با حضور کلیه کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه ثارلله لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.

این مسئول در ادامه افزود: این مراسم جشن با آیات کلام الله مجید آغاز و سپس حاج آقا رئیسیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر14امام حسین(علیه السلام) به ایراد سخنرانی در وصف فضایل امام هشتم و مسائل دوران حکومت عباسی در دوره حضور امام رضا(علیه السلام) در شهر مشهد نمود، پس از سخنرانی مداح اهل بیت کربالایی مهدور به مولودی خوانی برای امام هشتم و اهل بیت پرداخت وجمع حاضر در این روز خجسته به شادی برای اهل بیت وامام هشتم پرداختند.

لازم به ذکر است که پس از پایان مراسم جشن کلیه حاضران سر سفره ولی نعمت ما ایرانیان حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) متنعم شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار