خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از اعزام ۶ هزار نفر از استان خوزستان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۵۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) زائران از سراسر استان خوزستان به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

 

سرهنگ عادل ساری، معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: همزمان با سی‌ و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از استان خوزستان امسال بیش از شش هزار نفر از آحاد مردم اعزام می شوند، البته به غیر از جمعیت خودجوش که با خودرو ها به مراسم اعزام می‌‌شوند.

 

وی در بیان جزئیات اعزام زائران ازخوزستان، افزود: این زائران با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف استان خوزستان راهی بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) می‌شوند.

 

سرهنگ ساری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول مسیر برای کاروان های اعزامی انجام می‌شود، گفت: همچنین برنامه‌های محوری در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه این اعزام و آشنایی نسل جوان با واقعیات می‌تواند در جهاد تبیین نیز تاثیرگذار باشند، گفت: در سال‌های گذشته حضرت آقا در سخنرانی‌هایشان زوایای گوناگونی از افکار و زندگی حضرت امام را برای اقشار مختلف مردم بیان و تبیین می‌کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ابراز داشت: زنده نگهداشتن یاد امام (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله هدف‌های حضور زائران در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) است

ارسال نظرات
پر بیننده ها