امام جمعه ایجرود:

امام خمینی(ره) رهبر بزرگ جهان اسلام بود

زنجان _ امام جمعه ایجرود با بیان اینکه امام خمینی(ره) رهبر بزرگ جهان اسلام بود، گفت:امام (ره) حقیقت شناس و دین‌شناس بزرگی که حق را یافته و شناخته بود.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۸۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

امام خمینی(ره) رهبر بزرگ جهان اسلام بود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ صبح امروز کمیته پشتیبانی ستاد گرامیداشت ارتحال امام (ره) با حضور حجت الاسلام مقدمی و سایر مسئولین شهرستانی ایجرود در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام مقدمی، امام جمعه ایجرود، افزود: ۱۴ خرداد ۱۳۶۸، بنیانگذار انقلاب اسلامی از میان ما رفتند و روح ملکوتی ایشان به سوی خدا پرواز کرد. خورشیدی که با رفتنش دل امت و بشریت را داغدار کرد.

وی تصریح کرد:امام راحل (ره) نمونه‌ای از حقیقت اهل بیت عصمت (ع) بود و حقیقت شناس و دین‌شناس بزرگی که حق را یافته و شناخته بود.

امام جمعه ایجرود تاکید کرد:امام راحل (ره) به یقین رهبر بزرگ جهان اسلام بود و همچنین استکبارستیز بزرگ قرن که از قدرت‌های بزرگ دنیا نهراسید و افسانه نفوذ ناپذیری ابرقدرت‌ها را باطل کرد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد:بزرگداشت یاد و نام بنیانگذار انقلاب اسلامی باعث انسجام و اتحاد مردم است.

در ادامه فرماندار شهرستان ایجرود ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تبیین و شناساندن ابعاد فکری و اعتقادی ایشان علی الخصوص به نسل جوان رسالتی مهم بر دوش همه مدیران و مسئولین است.

وی با تاکید بر پشتیبانی از کاروان‌های شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال در مرقد مطهر حضرت امام (ره) که تعداد ۸۸ نفر از شهرستان در مراسم حرم مطهر حضور خواهند یافت، عنوان کرد: در سطح شهرستان برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است که شاخص‌ترین آن مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سطح شهر‌ها و روستا‌های بزرگ شهرستان و برگزاری یادواره شهدای روستای خوئین در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد است که همه دستگاه‌ها باید نهایت تلاش خود را برای برگزاری شایسته آن بکار گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار