رئیس دادگستری کل استان تهران

افراد وابسته به گروهک‌ها و معاندین و یا کسانی و یا دارای اقدامات خرابکارانه از عفو رهبر معظم انقلاب، مستثنی هستند

رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: افراد وابسته به گروهک‌ها و معاندین و یا کسانی و یا دارای اقدامات خرابکارانه متصل به جریانات خارج از کشور از عفو رهبر معظم انقلاب، مستثنی هستند.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۱۳
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

علی القاصی مهر در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران ، در رابطه با عفو مقام معظم رهبری اظهار داشت: این عفو از سوی رهبر انقلاب، در مورد اغتشاشات اعم از متهمین و محکومین اعلام فرمودند که معمولا شامل افرادی بود که با نگاه بازگشت آنها به جامعه و نگاه اصلاح و رافت اسلامی انجام شده است.

رئیس دادگستری کل استان تهران افزود: افراد وابسته به گروهک‌ها و معاندین و یا کسانی و یا دارای اقدامات خرابکارانه متصل به جریانات خارج از کشور از عفو رهبر معظم انقلاب، مستثنی هستند.

وی بیان کرد:همچنین افرادی که اقدامات تخریبی آنها عمده و گسترده بود نیز از عفو مستثنی بودند؛ لذا تنها کسانی که اغفال شده بودند و یا اقدامات آنها قابل اغماض بود مشمول عفو شدند.

القاصی مهر عنوان کرد:افرادی که به لحاظ نوع عمل و سوابق‌ و ارتباط شان با جریانات معاند از عفو مثتثنی هستند، کماکان پرونده‌هایشان در جریان رسیدگی قرار دارد و یا در زندان به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: این عفو در تهران و استان‌ها متفاوت است و برخی به گذشت زمان برخورده است و قرار بوده منوط به بخشش شاکی باشد که تا اسفندماه و یا 6 ماه بعد فرصت جبران داشته باشند.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار