خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان خبر داد

برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت چهاردهم خرداد توسط حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان از برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت چهاردهم خرداد سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۰۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار کرد: اگر ملّت ایران بخواهند به هدف‌های بزرگ خود برسند، اگر بخواهند این راه را ادامه بدهند باید راه امام بزرگوار را درست بشناسند، اصول او را درست بشناسند، نگذارند شخصیّت امام (ره) را تحریف کنند که تحریف شخصیّت امام (ره) تحریف راه امام(ره) و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است.

وی گفت: رهبر کبیر انقلاب با تشکیل حکومت اسلامی که همواره توام با آزادی خواهی، دینداری، اخلاق نیکو، همت بلند، دنبال کننده اهداف بزرگ بوده است به جهان اسلام ثابت کرد که متجاوزان، مزدوران و ابرقدرت‌های پوشالی هیچکدام نمی‌توانند با دست درازی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی خللی وارد کنند.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خمینی دیگراست و ما باید با پیروی از سخنان ایشان که بارها و بارهاعنوان کردند مسئله افزایش جمعیت را جدی بگیریم که دشمنان کور دل تمام تلاش خود را برای کاهش جمعیت می‌کنند که خود مهمترین ضربه به کشور است.

وی عنوان کرد: به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) ۱۲عنوان برنامه درنظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به نشست‌های بصیرتی، روشنگری، سوگواری، برگزاری هیئت عزداری، پذیرایی، نشر پوسترمناسبتی و فعالیت‌های مناسبتی در فضای مجازی اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار