خطیب جمعه فرادنبه ؛

انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب شناخته می‌شوند

حجت الاسلام علوی گفت:در حقیقت و به معنای واقعی کلمه،   انقلاب اسلامی و ملت ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا، فقط با امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب،  شناخته می‌شوند .
کد خبر: ۹۵۱۷۵۵۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛حجت الاسلام سید حسین علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ی فرادنبه به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی قدس سره الشریف و رهبری و زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مد ظله العالی ضمن تسلیت و تبریک،   جایگاه والای امامین انقلاب را تبیین کرد و گفت: در حقیقت و به معنای واقعی کلمه،   انقلاب اسلامی و ملت ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا، فقط با امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب،  شناخته می‌شوند .

وی  افزود: یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند تبارک و تعالی بعد از ارتحال جانگداز بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل (ره) به‌ مردم ولایتمدار و وفادار و شهیدپرور ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان و مستضعفان عالم، عطا کردند، نعمت بابرکت و باسعادت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله العالی است.

 خطیب جمعه فرادنبه گفت :امروز که بیش از سه دهه از زعامت و رهبری معظم له می‌گذرد و با وجود این همه هجمه ها و سختی ها و فشارها و تحریم های ظالمانه و جنگ ترکیبی وتبلیغات گسترده ی رسانه ای و فضای مجازی و تهدیدها و خطرات و فتنه ها و توطئه‌های دشمنان مستکبر دنیا، اما کارنامهٔ درخشان و سخنرانی های دشمن شکن وخنثی کنندهٔ این رهبر عظیم الشأن حکیم الهی موجب جذب دلها و محبوبیت بیشتر دربین نسل جوان و نوجوان ایرانی وبلکه محبوب دلهای مردم جهان گردیده است.

خطیب جمعه شهر فرادنبه در بخش دیگری از سخنان خود گفت : به دستور خدای متعال موظف هستیم  این نعمت بزرگ ولایت و رهبری را هم متذکر وهم شکر گذار باشیم و به سفارش امام راحل ره که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی وارد نشود،  عمل کنیم.

 ان شاءالله تعالی خداوند متعال سایه پر فیض مقام معظم رهبری را برای ما مستدام بدارد و در ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه تعجیل فرماید.

حجت الاسلام علوی در پایان یادآور شد که نهاد مقدس نماز جمعه ودفتر امام جمعه در واقع قرار گاه فرهنگی هر شهر است و شخص امام جمعه، فرمانده این قرار گاه است لذا نهادها و ارگان‌های دولتی و ساير انجمن‌های فرهنگی و اسلامی جهت انسجام و موفقيت در اجرای صحیح و درست برنامه‌های راهبردی و کاربردی فرهنگی شهر، با قرارگاه فرهنگی نهاد نماز جمعه همانگی بهتر وبیشتری داشته باشند.

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله ی 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است./

ارسال نظرات