خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان طبس:

شاهکار امام خمینی(ره) تأسیس حکومت دینی بود

حجت الاسلام محمدی در مراسم بدرقه کاروان زائران خراسان جنوبی مرقد مطهر امام خمینی در شهرستان طبس گفت: امروز راه و تکلیف امام خمینی بر دوش ماست و مهمترین آرمانی که امام برای ما بجا گذاشتند انقلاب اسلامی است که زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۱۶
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان طبس در مراسم بدرقه کاروان اعزامی خراسان جنوبی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ضمن خیر مقدم و تسلیت ارتحال امام و شهدای ۱۵ خرداد گفت: منشا تحولی که امام در جهان با انقلاب ایجاد کردند و حرکت و مسیر جهان را تغییر دادند، این آیه شریف قرآن است که خداوند می‌فرماید: "قیامتان برای خدا باشد. "

وی عنوان کرد: مسیر امام برای خیلی‌ها روشن نبود و خیلی‌ها نمی‌دانستند که امام با کدام نیرو و تجهیزات می‌خواهد انقلاب کند، ولی امام بر این باور بود که اگر قیام برای خدا باشد می‌توان مسیر جهان را تغییر داد.

امام جمعه شهرستان طبس اظهار داشت: شاهکار امام تاسیس حکومت دینی بود.

حجن الاسلام محمدی گفت: امام خمینی (ره) با همان سربازانی که فرمود: "سربازان من در گهواره هستند" و با توکل به خداوند توانست انقلاب کند.

وی بیان کرد: امروز شما می‌بینید که مردم از هزاران کیلومتر فاصله از مرقد امام راحل برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: امروز راه و تکلیف امام خمینی بر دوش ماست و مهمترین آرمانی که امام برای ما بجا گذاشتند انقلاب اسلامی است که زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

گفتنی است، این کاروان با هزار و ۵۰۰ زائر در قالب ۳۶ دستگاه اتوبوس امشب از محل امامزاده حسین ابن موسی الکاظم علیه السلام شهرستان طبس اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار