دشمن به دنبال قداست‌زدایی از مقدسات ما، تا ما را از هویت دینی و فرهنگی خویش جدا کند

امام جماعت مسجد سیدالشهدا قرقری گفت: سیره اخلاقی، علمی و سیاسی حضرت امام رضا(ع) به عنوان الگوی اطمینان بخش دارای پیام‌هایی است که با بهره‌گیری از آن می‌توانیم زندگی خود را جهت دهیم.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۲۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از هیرمند، به مناسبت گرامیداشت میلاد امام رضا علیه السلام مراسم جشنی توسط پایگاه فاطمه الزهرا سلام الله علیها در مسجد سیدالشهدا شهر قرقری با حضور معتمدین و خواهران بسیجی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینعلی شیخ ویسی، امام جماعت مسجد سیدالشهدا شهر قرقری بیان کرد:  سیره اخلاقی، علمی و سیاسی حضرت امام رضا(ع) به عنوان الگوی اطمینان بخش دارای پیام‌هایی است که با بهره‌گیری از آن می‌توانیم زندگی خود را جهت دهیم.

وی افزود: سیره اهل بیت و ائمه اطهار(ع) منحصر به یک زمان و دوره خاص نیست و نیاز است ویژگی‌های اخلاقی و تربیتی امامان معصوم به ویژه حضرت امام رضا(ع) را در خود پرورش داده و تقویت کنیم.

شیخ ویسی در ادامه بیان کرد: حرم مطهر و آستان مقدس ثامن الحجج ملجأ همه درماندگان و مایه برکت ایران اسلامی است، از مهم ترین جلوه‌های مهربانی امام رضا علیه السلام مردم داری و مهرورزی ایشان به مردم است.

وی افزود:‌ محبت آل الله و امام رضا علیهم‌السلام با خون ما آمیخته است و هویت دینی خویش را مدیون آنان هستیم، دشمن به دنبال این است که با قداست‌زدایی از مقدسات ما، ما را از هویت دینی و فرهنگی خویش جدا کند.

اجرای مسابقه فرهنگی ، سرود، مولودی و تجلیل بخش دیگری از این مراسم جشن و سرور بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار