خبرهای داغ:

اعزام کاروان ۳۵۰ نفری ازلامردی جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: بیش از ۳۵۰نفر از مردم لامرد با هفت دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره)، از لامرد به تهران اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۷۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار سید محمود جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در حاشیه اعزام کاروان و زائران امام راحل در لامرد با اشاره به موضوع هماهنگی اعزام زائران به حرم امام خمینی (ره) اظهار کرد: متولی اعزام بیش از ۳۵۰ زائر توسط ستاد مردمی ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان لامرد است که در سه هفته با هماهنگی های صورت گرفته محقق شد.

وی با بیان این موضوع که همراه هر ماشین شش نفر از عوامل و دست اندرکاران وجود دارد افزود: بیش از ۴۰نفر از عوامل اجرایی کاروان ها را در اعزام به حرم مطهر امام خمینی(ره) همراهی می‌کنند. 

وی در ادامه بیان داشت: هفت سال اخیر به خاطر شیوع کرونا و ماه مبارک رمضان، امکان حضور زائران در استان‌ها و شهرستان ها برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل وجود نداشت اما امسال این زمینه فراهم شد و باید قدردان بود.

  فرمانده سپاه لامرد هدف از شرکت زائران در مراسم سالگرد رحلت امام را تجدید میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با امام خامنه ای و آشنایی با تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم زائران اعزامی به حرم امام راحل از بین جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم باشد.

سرهنگ جعفری با بیان این مطلب که کارهای فرهنگی، بصیرتی را در طی مسیر در این چهار روز خواهیم داشت خاطرنشان کرد: زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران جزء ویژه برنامه های فرهنگی و از جمله مکان های مقدسه ای است که زوار در این سفر معنوی زیارت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار