خبرهای داغ:

ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) در جامعه بازگو شود

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) و سبک زندگی ایشان در جامعه بازگو شود.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۴۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

علی خالقیان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه های متعددی ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان با آرمان ها و اندیشه های متعالی آن امام همام و همچنین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و نظام و خلف صالح ایشان امام خامنه ای تهیه و تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام 4 هزار زائر از سراسر استان سمنان جهت اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) انجام شده است، خاطرنشان کرد: اعزام ها به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه شعار امسال «امام، محور وحدت امت» انتخاب شده است، بیان کرد: از تلاش و همکاری استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان، فرمانداران شهرستان ها و دستگاه های اجرایی استان و تمامی رده های بسیج در راستای انجام هماهنگی های لازم از ثبت نام تا اعزام قدردانی می کنم.

خالقیان با بیان اینکه 4 هزار نفر از زائر اولیها، بانوان و جوانان و دیگر اقشار مختلف از زن و مرد در قالب کاروان های عاشقان روح الله از سراسر استان از امشب با 100 دستگاه اتوبوس عازم مرقد مطهر امام خمینی(ره) می شوند تا فردا در مراسم باشکوه امام راحل شرکت کنند و از سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان سمنان بین الحرمین و در مسیر اعزام کاروان های حرم مطهر امام از دیگر استان های کشور قرار دارد؛ با کمک هیأت ها، موکب های مردمی، رده های بسیج و مردم ولایتمدار استان بحث اسکان و پذیرایی از کاروان های اعزامی را با برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر های جاده ای استان خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بیان کرد: مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) و بزرگداشت روز 15 خرداد در سراسر استان در شهرها و روستاهای مختلف در مساجد و هیئت های مذهبی با حضور باشکوه مردم و جوانان انقلابی استان برگزار می شود.

خالقیان تأکید کرد: ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) و سبک زندگی ایشان در جامعه باید بازگو شود و سبک زندگی ایرانی اسلامی ترویج و پیوند امام و امت مستحکم تر شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها