خبرهای داغ:

اعزام کاروان ۲۲۰ نفری جهت شرکت در مراسم ارتحال امام راحل از شهرستان فراشبند

هم‌زمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، سپاه ناحیه فراشبند اقدام به اعزام کاروان‌های زیارتی با عنوان «عاشقان حسنی، زائران خمینی» کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۷۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، هم‌زمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، سپاه ناحیه فراشبند با همکاری ادارات ، نهادها و حوزه های مقاومت ، اقدام به اعزام کاروان‌های زیارتی با عنوان «عاشقان حسنی، زائران خمینی» کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراشبند در آیین بدرقه این کاروان زیارتی گفت: در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) کاروان زائران از این شهرستان با ۵ دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به تهران اعزام می شوند .

سرهنگ فروزان افزود: این کاروان‌ها باهدف تجدید بیعت و میثاق با آرمان‌های امام راحل و همچنین ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: استکبار ستیزی، مبارزه با ظالمان، عدالت خواهی، عدالت محوری و مردم محوری از شاخصه‌های امام راحل است و خوشبختانه پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ما همچنان در راستای آرمان‌های امام خمینی(ره)گام بر می‌دارند.

سرهنگ فروزان افزود : اکثریت افراد اعزامی را جوانان و نوجوانان برادر و خواهر (نسل جدید) تشکیل داده اند که با حضور در این همایش بزرگ، با آرمان ها، اهداف امام و همچنین با رهنمودهای رهبری بیشتر آشنا می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها