خبرهای داغ:

اعزام زائران قیروکارزین با۴ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

درآستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، تعداد ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم قیروکارزین در قالب کاروان‌های زیارتی با بدرقه مسئولین شهرستان راهی حرم مطهر آن امام عظیم الشان شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۰۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، تعداد ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم قیروکارزین در قالب کاروان‌های زیارتی با بدرقه مسئولین شهرستان راهی حرم مطهر آن امام عظیم الشان شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین درابتدای این مراسم با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) کاروان زائران از این شهرستان به استعداد4 دستگاه اتوبوس به مدت سه روز جهت شرکت در مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به تهران اعزام شدند.

در ادامه، امام جمعه محبوب شهرستان اظهار داشت: نعمت بزرگی که خداوند در این عصر و زمان به ما داد همین امام (ره) بود که به فرموده مقام معظم رهبری امام خمینی(ره) کیمیاگری بود که مس ما را به طلا تبدیل کرد.

حجت الاسلام صداقت با بیان این که امام (ره) یک شاخص به تمام معنا اسلامی وانقلابی است ادامه داد: امام خمینی (ره) جامعه و جوان ها را نجات داد و عزت برای ما آفرید و حقیقتا اگر احساس عزت در دنیا می کنیم به برکت امام خمینی (ره) است.

فرماندار قیروکارین نیز در این مراسم با گرامیداشت مقام شامخ حضرت امام خمینی(ره) گفت: این کاروان‌ها باهدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و همچنین ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور بهم می رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها