خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

امام خمینی(ره) یک تحول عظیم را در جامعه بشریت ایجاد کرد/دشمنان به دنبال بد بین کردن جوانان نسبت به نظام هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: امام خمینی(ره) با حمایت مردم این انقلاب را به پیروزی رساند، اگر مردم نبودند و پای در رکاب امام نمی آمدند این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۱۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

امام خمینی(ره) یک تحول عظیم را در جامعه بشریت ایجاد کرد/دشمنان به دنبال بد بین کردن جوانان نسبت به نظام هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) مسجد امام رضا(ع) گرگان گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها از سوی خداوند به عنوان کوثر و خیر کثیر به پیامبر عظیم الشأن ما معرفی شده است. مشرکین به پیامبر طعنه می زدند که فرزندی ندارد که راه و نسل او را ادامه بدهد لذا خداوند متعال سوره کوثر را بر پیامبر نازل کرد و فرمود به شما کوثر عطا کردیم که به معنای خیر کثیر است.

وی افزود: بسیاری از علمای شیعه و سنی اذعان به این دارند که کوثر همان حضرت زهرا سلام الله علیها است که از نسل او تا به امروز در سراسر جهان پراکنده هستند این کوثر چشمه جوشان و زلال است که الحمدالله ساری و جاری می باشد.

ایمانی اظهار داشت: امام خمینی(ره) از ذریه حضرت زهرا سلام الله علیها است که منشا خیرات و برکات فراوانی است و توانسته با انقلابی که به وجود آورده است یک تحول عظیم را در جامعه بشریت ایجاد کند که بسیاری از ملل اعم از مسلمان و غیر مسلمان از این انقلاب الگو گرفته اند و طرفداران زیادی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: امام خمینی (ره) یک شخصیت بزرگی است که در ابعاد مختلفی دارای عظمت است و همانند خورشیدی است که دارای شعاع های مختلف و متعدد بوده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از ویژگی های بارز امام خمینی در راه انقلاب، ایمان راسخ بوده است و به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت و ما هم که مرید او هستیم باید به امام و راه ایشان ایمان داشته باشیم چون این انقلاب مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود.

وی اذعان داشت: امام یک اخلاق بسیار پسندیده و نیکویی داشت با شاگردان، خانواده، فرزندان و اطرافیان بسیار خوب برخورد می‌کردند و این ها می تواند برای ما درس باشد اینها اسوه حسنه و الگوی ما هستند.

ایمانی خاطرنشان کرد: صراحت و قاطعیت امام از دیگر ویژگی‌های ایشان بود و در مورد مسائل مختلف با کسی تعارف نمی کرد و با قاطعیت تذکرات لازم را می دادند و رهبر فرزانه ما هم به مانند حضرت امام دارای قاطعیت لازم در موارد مختلف هستند.

وی گفت: امام خمینی(ره) بصیر و دوراندیش بود و این دوراندیشی امام را در بعد از انقلاب به وضوح می‌بینیم ، تشکیل شورای انقلاب، تاسیس بسیج و سپاه، کمیته امداد، بنیاد مسکن این ها همه از دور اندیشی حضرت امام بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا ابراز داشت: امام خمینی(ره) با حمایت مردم این انقلاب را به پیروزی رساند، اگر مردم نبودند و پای در رکاب امام نمی آمدند این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، امام همواره به مردم یک عنایت و توجه ویژه و خاص داشتند.

وی گفت: با وجود گذشت ۴۴ سال از این انقلاب همچنان سرپا هستیم و به راه خود ادامه می‌دهیم دشمنان همواره برای این انقلاب و ملت ما در حال توطئه هستند و باید مراقب باشیم که از مسیر انقلاب خارج نشویم، مسئولین ما باید تلاش مضاعف داشته باشند برای رفع تورم بیکاری و مشکلات مردم اگر اینطور نشود فردای قیامت همه آنها باید پاسخگو باشند.

ایمانی افزود: امروز باید جهاد تبیین را خیلی جدی بگیریم چرا که از نظر فرهنگی می بینیم که جامعه ما دچار مشکلاتی شده است و این مسئله نیاز دارد که جهاد تبیین در دستور کار قرار گیرد چرا که دشمنان ذهن جوانان را مشغول کردند و هدف آنها بدبین کردن جوانان و نوجوانان ما نسبت به نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار