پیام/

حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشيد

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) در پیامی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۱۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار  جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

 

حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشيد

السلام علیک یا روح الله
۱۴خردادماه، سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر فرا می رسد و آرمان‌های بلند آن مرد الهی و مطهر، همچون خورشیدی در آسمان جان ها تلالو می گیرد.

حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشيد و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، ملت ايران را از اسارت بيگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصيت و خودباوري بخشيد.

نهضت امام خمینی(ره)، اسلام ناب محمدی (ص) را که به فراموشی سپرده شده بود حیات دوباره ای در جهان بخشید و زمینه رهایی و بیداری مستضعفان و مسلمانان را در مقابل استکبار جهانی محقق ساخت.

امام خمينی(ره) با سلوک علمـی و عملی خويش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشيد؛ جفاها ديد اما با ثبات قدم، روشنگری و تبيين راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسين(ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختيار، مسير فردوس برين گيرند.

قيام پانزدهم، قيام حق طلباني بود كه فرياد آزادي و آزادي خواهي سرداده بودند و به عنوان نقطه آغازين قيام ملت شريف ايران عليه حكومت مستبد طاغوت تلقی می شود و به عنوان الگویی برای آزادگان جهان شناخته می شود.

اینجانب ارتحال ملكوتي معلم و طبيب دل‌ها، موسس حكومت دينی و مردم سالار، حضرت امام خميني(ره)را به تمامی بسیجیان الخصوص بسیجیان حوزه هشت حضرت سیدالشهداء (ع)و مردم شريف و شهید پرور شهر کرج تسليت می گویم.

سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز
فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع)شهرداری کرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها