کارشناس سیاسی گفت: امام خمینی (ره) در دنیا تحول آفرین بود و با مدیرییت الهی خود دنیا را به شگفتی واداشت.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۱۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
امام خمینی (ره) در دنیا تحول آفرین بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود قاسمی در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) در دنیا تحول آفرین بود و با مدیرییت الهی خود دنیا را به شگفتی واداشت.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) با نگاه متعالی خود انقلابی را رقم زد که دنیا را شکفت زده کرد و قدرت‌های پوشالی غرب و شرق را به زانو در آورد و با رهبری داهیانه خود انقلاب شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

این کارشناس سیاسی افزود: امام راحل در همان آغاز انقلاب اعلام کرد که این انقلاب توسط جوانان همین مرز وبوم به دنیا صادر خواهد شد که این پیام امروز در تمامی دنیا با حضور چشمگیر جوانان انقلابی رقم خورده است و دشمن را به شدت ترسانده است در حالی که در همان آغاز انقلاب عده‌ای اعتقاد به پیروزی نظام جمهوری اسلامی نداشتند.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی اضافه کرد: مشکلات وجود دارد، اما پیشرفت‌های خیره کننده هم در کشور رقم خورده و خواهد خورد، اما بدانید و مطمئن باشید راهی که امام راحل بزرگوار برای این کشور رقم زده راه درستی است بنابراین تلاش کنید در این امتحانات پیش رو از مسیر درست انقلاب به دلیل نارسایی‌ها و کمبود‌ها خارج نشوید.

قاسمی تاکید کرد: در ادمه مسیر نورانی امام خمینی (ره) رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانسته کشور را در پیچ وخم‌های متعددی که دشمن طراحی کرده است به سلامت پشت سر گذاشته و به طور قطع ادامه مسیر نورانی انقلاب با مدیریت هوشمندانه رهبری عزیز پیش خواهد رفت و پرچم جمهوری اسلامی با دستان مقام معظم رهبری به دستان امام عصر (عج) تقدیم خواهد شد.

وی عنوان کرد: اجازه ندهیم که مشکلات ما را از پیمودن مسیر نورانی انقلاب مایوس و ناامید گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات