خبرهای داغ:
حجت الاسلام دانیالی:

امام خمینی (ره) با قیام خود قلوب مردم را تسخیر کرد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان بابیان اینکه امام (ره) مبتکر حرکتی خاص در یک مقطعی از زمان است، گفت: امام خمینی (ره) با قیام خود قلوب مردم را تسخیر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۹۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

حجت الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با بیان اینکه امام خمینی (ره) با قیام خود قلوب مردم را تسخیر کرد، اظهار کرد: ما به امام (ره) مدیون هستیم و باید در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر و زحماتی که این بزرگ‌مرد برای این کشور کشید تلاش کنیم.

وی در ادامه بابیان اینکه امام (ره) مبتکر حرکتی خاص در یک مقطعی از زمان است، گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد جریانی مانند انقلاب اسلامی به وجود بیاید، اما تغییر ساختار سیاسی به وجود آمده با ابتکار امام (ره)، امروز پرچم‌دار مبارزه با ظلم و استبداد در جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: با برنامه‌ای که امام راحل برای تشکیل حکومت اسلامی داشت، امروز  همه‌ کشورهای اسلامی  و حتی غیر اسلامی برای توسعه‌ اندیشه‌ مبارزه برای حق‌طلبی در جهان در حال مبارزه هستند.

وی گفت: در زمانی که تفکر دنیا به سمت و سویی غیر خدایی هدایت می‌شد، انقلاب ایران توجه‌ها را به سمت توحید و یکتاپرستی هدایت کرد.

دانیالی تصریح کرد: دنیای هیچ زمانی سرمایه‌داری با این جریان موافق نبود و برای تک قطبی شدن، از بین رفتن و انحراف مسیر انقلاب موانع زیادی را ایجاد کرد اما امام (ره) با صبر و حوصله و مدیریت استراتژیک خود در برابر این هجمه‌ها ایستادگی و انقلاب را هدایت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات