بیانیه سپاه ثارالله به مناسبت ارتحال وقیام ۱۵ خرداد

سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)وقیام ۱۵ خرداد بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۹۵۱۷۹۲۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان های والای امام خمینی (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دل های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و درحال به ثمر نشستن است.

امسال درحالی در سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می نشینیم که آرمان های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی نه تنها از کشورهای همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین ها در اروپا ، آفریقا و آمریکا به گوش می رسد و انشاالله به زودی زود این فریادهای عدالت خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان ، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است. روزی که یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) است. غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر که باقوت ایمان و صداقت و پاکی، پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی را برافراشت و میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت. خمینی کبیر با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت رساند و استقلال و آزادی و ایمان را به ملت ایران هدیه کرد.

ما بسیجیان سلحشور و پاسداران جان برکف دیار سپهبدپاسدارشهیدحاج قاسم سلیمانی، ضمن تسلیت رحلت حضرت امام خمینی(ره) به محضر امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و آحاد ملت و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و یادشهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و یاران مخلص امام راحل عظیم الشأن به ویژه شهدای قیام مؤمنانه ۱۵ خرداد -اعلی الله مقامهم- را گرامی می‌داریم و عهد خود را در پاسداری از نظام اسلامی، آن ارمغان ارزشمند امام و شهیدان، تجدید می‌کنیم.

وَ آخِرُ دَعْوَانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِین

معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار