سرهنگ جهانبخش عطایی گفت: در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) کاروان های زیارتی استان اردبیل با بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم بزرگداشت بنیان گذار انقلاب به تهران اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۷۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

اعزام ۲ هزار اردبیلی در قالب کاروان های زیارتی به مرقد مطهر امام خمینی ( ره)

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی در مراسم بدرقه کاروان های زیارتی استان اردبیل به مرقد امام خمینی(ره)،تصریح کرد: در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) کاروان های زیارتی استان اردبیل با بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم بزرگداشت بنیان گذار انقلاب اسلامی به تهران اعزام شدند.

 

وی افزود: این کاروان ها با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و همچنین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور می یابند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از امام خمینی( ره) به عنوان شخصیتی سیاسی و مذهبی نام برد و افزود: امام راحل با رهنمودهای حکیمانه خود نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و باید همواره یاد و خاطره ایشان را زنده نگه داریم.

 

عطایی خاطرنشان کرد: عشق و علاقه به امام راحل چنان در دل مردم قدرشناس ایران اسلامی جای گرفته که هر ساله از راه دور و نزدیک در این ایام خود را به حرم مطهر ایشان می رسانند تا به ساحت حضرتش عرض ارادتی داشته باشند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ساده زیستی و اخلاص را از ویژگی های شخصیتی امام راحل برشمرد و اظهار کرد: امروز باید ابعاد شخصیتی و اندیشه های امام خمینی (ره) برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

 

وی عنوان کرد: پس از ارتحال امام خمینی (ره) ایران اسلامی با هدایت ها و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) در حال پیشرفت است و همواره از توطئه های دشمنان پیروز و سربلند بیرون آمده است.

ارسال نظرات