خبرهای داغ:

جوانان و نوجوانان نسبت به مطالعه آموزه‌ های امام راحل (ره) اهتمام ورزند

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری گفت: امام عزیز مادارای شخصیتی جامعه الاطراف، مسلط به مسائل روز ومجتهدی آگاه بودنداز این روز جوانان و نوجوانان نیز باید نسبت به مطالعه آموزه‌ های این مردبزرگ اهتمام ورزند.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۰۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند، سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در آئین اعزام ۶ هزار خوزستانی به مرقد مطهر امام راحل (ره) همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: خدای متعال را شاکریم که پس از چندسال محدودیت، توفیقی حاصل شد تا برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ه) به حرم نورانی ایشان رهسپار شویم.

وی امام خمینی (ره) را احیاگر آموزه‌های مکتب ناب محمدی در عصرکنونی خواند و بیان داشت: امام عزیز ما دارای شخصیتی جامعه الاطراف، مسلط به مسائل روز و مجتهدی آگاه بودند از این روز جوانان و نوجوانان نیز باید نسبت به مطالعه آموزه‌ های این مرد بزرگ اهتمام ورزند.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به تعبیر آیت الله جوادی آملی نسبت به شخصیت والای امام خمینی (ره) عنوان داشت: مهمترین ویژگی امام خمینی (ره) حرکت از علم به معلوم و رهایی جامعه از بی تحرکی با نگاه به مسائل روز بود در آن زمان ایشان بر خود تکلیف دانستند که در مقابل حکومت طاقوت قیام کنند.

شهاوند در پایان گفت: مکتب ناب شیعی تحول آفرین و پویا است و حضرت امام (ره) به جوهره فقه تحرک داد و جامعه را به سمت تشکیل حکومت اسلامی سوق داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار