مسئول معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی است

زنجان-مسئول معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را دوباره احیا کرد، اسلامی که تحجر، ظلم و ستم ، بی عدالتی، بی بند و باری و .... را نفی و حامی محرومان، مستضعفان و آزادیخواهان جهان است.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۱۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

 

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی استحجت الاسلام محمد علی تیموری در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اظهار داشت: امام(ره) یک مکتب است، مکتبی جامع، کامل و منسجم که هدف آن کمال انسان است، مکتبی برگرفته از سیره ائمه اطهار، اسلام، قرآن و عاشورا ، مکتبی که محور آن اعتقاد به خدا و مبارزه با استکبار و طاغوت در راس آن است.

وی به شاخصه‌های این مکتب اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص‌های این مکتب خداباوری بود که در تمام برنامه‌های امام راحل دخیل بود، امام (ره) همه چیز را در بندگی خدا بیان می‌کرد و همه رسالت و اعتقاد خود را برپایه ایمان به خدا معرفی کرده و تمام فکر و تدبیر را بر اساس خدا محوری قرار داده بود.

مسئول معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان ادامه داد: مکتب امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی (ص) را دوباره احیا کرد، اسلامی که تحجر، بی بند و باری و.. را نفی و حامی محرومان، مستضعفان و آزادیخواهان جهان است و عقلانیت، تدبیر و خرد در تمام محاسبات ایشان وجود داشت و از روی احساسات عمل نمی‌کردند.

وی به بحث دشمن شناسی امام راحل اشاره کرد و گفت:طبق فرمایشات امام راحل تنها مسلمان بودن کافی نیست، بلکه باید دشمن دین و اسلام را شناخت و با آن مبارزه کرد و مکتب امام(ره) این گونه راه روشن و به ما نشان داد.

حجت‌الاسلام تیموری با بیان اینکه با مکتب امام (ره) ولایت فقیه ماندگار می‌شود گفت: ولایت فقیه استمرار راه انبیا و اولیای الهی است و مکتب امام راحل باعث حفظ ولایت فقیه و جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از پایه‌های قیام امام (ره) مردم باوری و اعتماد به مردم بود گفت: مکتب امام (ره) باعث استقلال، عزت و خودباوری ملت ایران شد و ایشان ما می‌توانیم را برای ملت ایران به ارمغان آورد، همان طور که درجنگ هشت ساله و دفاع مقدس مشاهده کردیم که رزمندگان اسلام به دشمنان اجازه ندادن حتی یک وجب از خاک ملت ایران را به یغما ببرند، و در این دفاع مقدس به پیروزی برسیم.

مسئول معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان افزود: انقلاب اسلامی امید و الگوی آزادیخواهان جهان است و مکتب امام (ره) باعث ایجاد روحیه مقاومت و تسلیم ناپذیری ملت‌ها در برابر استکبار شده است.

وی اضافه کرد: مکتب امام (ره) هیمنه استکبار و استبداد را درهم شکست که نمونه شاخص آن در حمله به پایگاه‌های عین الاسد یا توقیف کشتی‌های آمریکایی بود.

حجت الاسلام تیموری گفت: به اذعان روشنفکران جهان هر انقلابی با پیشرفت‌های علمی کهنه می‌شود، اما مکتب امام راحل روز‌به‌روز زنده و پویاتر می‌شود، امام راحل جهان اسلام را در همه جهات علمی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و ... به عزت، استقلال، پیشرفت عدالت و سربلندی رساند.

ارسال نظرات