خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» در آئین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی بیت المقدس اراک گفت: امام خمینی (ره) تحول بزرگی در تاریخ جهان به وجود آورد و شاخه‌های نهال کاشته شده به دست امام (ره) در سراسر جهان در حال ثمر دادن است.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۵۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در آئین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی بیت المقدس اراک گفت: امام خمینی (ره) تحول بزرگی در تاریخ جهان به وجود آورد و شاخه‌های نهال کاشته شده به دست امام (ره) در سراسر جهان در حال ثمر دادن است.

۱۱

وی افزود: امام خمینی (ره) خودباوری را در مردم نهادینه کرد و امام (ره) هم مهندس اسلام بود و این به آن معنا است که اسلام را به خوبی می‌شناخت و هم معمار اسلام بود و توانست اسلام را به خوبی بر روی زمین پیاده‌سازی کند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی بودند که شرق را به اسلام ناب محمدی دعوت کردند و در کاخ کرملین رعب و وحشت ایجاد کردند.

۲۲

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه گفت: زمانی که علما و مراجع در زمان طاغوت تقلید نامه نوشتند هنوز انقلابی از حضرت امام خمینی (ره) صادر نشده بود و مراجع در این تقلید نامه نوشتند که از دولتمردان بخواهید حرمت قوانین اسلام را حفظ کنند و شاه در جواب نوشت ما خوشحال هستیم که شما به توحید مردم عادی بپردازید و این توهین به مراجع و مردم بود، که کسی جواب شاه را نداد و امام (ره) اعلامیه‌ای مناسب درخصوص این توهین صادر کردند.

۳۳

 

ارسال نظرات