خبرهای داغ:

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان؛ مساجد شخصیت امام خمینی (ره) را به نسل جوان معرفی کنند

حجت‌الاسلام مهدوی، گفت: باید از ظرفیت مساجد برای تبیین فرهنگ دینی و شناخت هر چه بیشتر ابعاد وجودی امام خمینی (ره) کمک گرفته شود تا شخصیت ایشان را به نسل جوان معرفی کنند.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۱۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل از ویژگی‌های منحصر بفردی برخوردار بود، به مردم باور خاص و عمیقی داشت.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، با بیان اينکه رابطه‌ای متقابل و همبستگی بین امام خمینی (ره) و مردم وجود داشت افزود: مردم به امام راحل ایمان داشتند و دارای علاقه‌ای از عمق جان نسبت به ایشان بودند.

 

وی با اشاره‌ به اینکه امام خمینی (ره) همدل و همراه با مردم بود اذعان کرد: با ورود امام راحل به عرصه سیاست در دهه ۴۰ و آن‌هم در زمانی که بی‌تحرکی وجود داشت، شجاعت و جسارت ایشان در دفاع از دین و کیان ملت ایران مشخص شد و مردم را شیفته خود کرد.

 

حجت‌الاسلام مهدوی، تصریح کرد: ساده‌زیستی، مبارزه با فساد، پرهیز از تجمل‌گرایی و دنیا پرستی از ویژگی‌های بارز امام راحل به شمار می‌روند که می‌توانند امروز چراغ راه مسئولان و مدیران باشند.

 

وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه مسئولان به سیره عملی امام خمینی (ره) عنوان کرد: امام راحل توجه ویژه به اقشار محروم و آسیب‌پذیر داشت و مدیران هم باید روحیه خدمتگزاری را در خود ایجاد کنند.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت مساجد برای تبیین فرهنگ دینی و شناخت هر چه بیشتر ابعاد وجودی امام خمینی (ره) کمک گرفته شود تا شخصیت ایشان را به نسل جوان معرفی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها