فرمانده سپاه شهرستان کیار با صدور پیام به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام و قیام 15خرداد، گفتمان معمار کبیر انقلاب را سند و چشم انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه، چراغ راه ملت و مسولان دانست.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۲۵
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه کیار به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

چهاردهم خرداد سالروز عروج ملکوتی ابرمردی از فرزندان رسول الله (ص)است که با رهبری اندیشمندانه توانست ایران را از سیطره استکبار جهانی بیرون آورد و همچنین قیام ۱۵ خرداد به برکت همان روشنگری و هدایت حکیمانه حضرت امام خمینی(ره)شکل گرفت که موجب عزت ایران اسلامی و زمینه ساز تمدن بزرگ اسلام در جهان شد.

ایام سالگرد ارتحال امام(ره)فرصت نیکی برای تبیین اندیشه های متعالی ،سیره و گفتمان آن حضرت می باشد که این گفتمان همواره باید به عنوان سند و چشم انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه ،چراغ راه ملت و مسولان نظام جمهوری اسلامی و سایر ملت های مسلمانان قرار گیرد.

اینجانب ضمن گرامی داشت و تکریم مقام شامخ امام عظیم الشان انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب به ویژه شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، امیدورام ان شاءالله که با تبیین اندیشه های متعالی، ابعاد شخصیتی و گفتمان آن حضرت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بتوانیم برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی قدم برداریم.

سرهنگ پاسدار فرزان امیری

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کیار

ارسال نظرات