خبرهای داغ:
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی(ره) تمامی معادلات سیاسی استکبار جهانی و دنیای را به هم زد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۵۳
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

عضو مجلس خبرگان رهبری: امام خمینی(ره) معادلات سیاسی جهان را به هم زد

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، آیت الله عبدالکریم فرحانی یکشنبه شب در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در حسینه ثارالله آبادان افزود: امام خمینی(ره) توان خود را برای ملت و به خصوص برای محرومان گذاشت و تا آخرین لحظات عمرش دغدغه زندگی مردم محروم را داشتند.

 

وی اظهار داشت: سراسر زندگی حضرت امام مبارزه با طاغوت بود با مبارزه خود سلطنت شاهنشاهی را در ایران سرنگون کرد و انقلاب اسلامی را برپایه شعار مهم "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" بنیان نهاد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمدن‌های ولایی و دینی همیشه با سختی شکل گرفته است گفت: نسلی که شرایط انقلاب را ندیده‌اند باید بدانند انقلاب چگونه شکل گرفت‌.

آیت الله فرحانی بیان کرد: مکتب امام معنی چهارم از دین را تشکیل داد و اسلام ناب محمدی را به جای اسلام آمریکایی شکل داد.

وی افزود: ایران پیش از انقلاب و در ۲ قرن هر زمان جنگید شکست خورد و زمین، جنگل و استقلال را داده بود، سران متفقین به ایران آمدند و وبا و گرسنگی را وارد ایران کردند، اما بعد از انقلاب با شرق و غرب جنگید ولی یک وجب خاک نداد.

آیت الله فرحانی بیان کرد: ایران امروز ابرقدرت منطقه است، بزرگترین کشورها امروز محتاج دانش ایران هستند، امروز در ۴۴ سال حکومت اسلام ناب علم در ایران اوج گرفته است.

وی اظهار داشت: هر جا با ولایت زاویه داشتیم به مشکل خوردیم و امروز انقلاب اسلامی بر اساس حکمرانی الهی دنیا را متحیر کرده است.

 

ویگفت: ادامه دادن راه امام خمینی (ره) و حفظ جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و باید مسوولان برای حل مشکلات مردم سر از پا نشناخته و برای این منظور شبانه روز کار جهادی کنند تا مشکلات حل شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها