خبرهای داغ:
شهید عباس ابراهيمي در سال ۱۳۴۵ در شهر بجنورد به دنيا آمد، در اولین‌بار اعزامش در بيست و هفتم شهريور سال ۶۱ در عمليات مسلم ابن عقيل به آرزويش رسيد.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۱۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید عباس ابراهيمي فرزند ابراهيم در سال ۱۳۴۵ در شهر بجنورد در شب ولادت حضرت عباس (ع) به دنيا آمد.

تحصيلاتش را در همين شهر گذراند و مشغول تحصيل در دوره متوسطه بود كه عازم جبهه شد.

 ازنظر درس در سطح خوبي بود و همه معلمان و اولياي مدرسه از او راضي بودند که تا قبل از شهادت هم محصل بودند.

از قاريان برجسته قرآن در شهر بود و چندين بار در سطح استان مقام هم كسب كرده بود، به مداحي ائمه (ع) علاقه زيادي داشت و بعد از كوشش و پشتکار فراوان از مداحان خوب شهر شد در دبيرستان عضو فعال انجمن اسلامي بود و به كارهاي مذهبي و فرهنگي علاقه زيادي داشت.

طبق دستورات قرآن و اهل‌بیت (ع) به پدر و مادرش نهايت احترام را می‌گذاشت و با ديگر اعضاي خانه باادب و احترام رفتار می‌کرد. در ميان دوستانش از محبوبيت و احترام خاصي برخوردار بود.

بعد از انقلاب در مراسم‌ها و راهپیمایی‌ها با شوروشوق فراوان شركت می‌کرد. هميشه طرف‌دار و فدايي امام خميني (ره) بود.

با آغاز جنگ تحميلي و دريافت پيام حضرت امام (ره) مبني بر حضور مردم خصوصاً جوانان در ميدان جنگ و دفاع از كشور اسلامي ايران او هم اين پيام را شنيد و در انتظار لحظه موعود بود.

در سن ۱۶ سالگي درحالی‌که محصلي بيش نبود بعد از گذراندن دوره آموزشي نظامي به خط مقدم دفاع از آرمان‌ها و آب‌وخاک اين كشور رهسپار شد.

در جبهه هم با صوت زيبايش قرآن می‌خواند و با مداحي سوزناكش دل رزمندگان را به صحراي كربلا می‌برد.

در مراسم ادعيه خصوصاً دعاي كميل شركت می‌کرد و بسيار می‌گریست. بعد از هر نماز از خدا توفيق شهادت در راهش را مسئلت می‌کرد . كه در همين اولین‌بار اعزام در بيست و هفتم شهريور سال ۶۱ در عمليات مسلم ابن عقيل به آرزويش رسيد.

پيكر پاكش را پس از تشيع در گلزار شهداي بجنورد به خاك سپردند.

 

انتهای پیام/ عصر اترک

ارسال نظرات
پر بیننده ها