خبرهای داغ:
شاهرود_ استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: یکی از نشانه‌های کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، امنیت پایدار در کشور است.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۳۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام حسن حاج حسینی در مراسم بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود با اشاره به موضوع کارآمدی نظام اسلامی، به تشریح عوامل کارآمدی و نشانه‌های آن پرداخت و افزود: امنیت پایدار امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از نشانه‌های کارآمدی نظام است که در منطقه‌ای که سراسر ناامنی است جمهوری اسلامی در اوج امنیت و آرامش قرار دارد.
او با اشاره به شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی در منطقه، این را یکی از عوامل مهم کارآمدی نظام برشمرد و تصریح کرد: باید قدر نظام اسلامی را بدانیم و با تمام مشکلات و مسائل اقتصادی در دفاع از انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
این پژوهشگر حوزه دین با اشاره به دوران پیامبر اسلام و امیرالمومنین علیه السلام، بر وجود مشکلات حتی در زمان ظهور امام عصر (عج) تاکید کرد و گفت: نکته مهم در این راستا اعتقاد و ایمان راسخ به مسیر پیش رو و تحقق حکومت اسلامی است که تبعیت از ولایت بسیار مهم است.
در این مراسم که اقشار مختلف مردم و امام جمعه شاهرود و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و سایر مسئولان شهرستان حضور داشتند، محمدرضا اسلامی به مرثیه سرایی پرداخت.
این مراسم به همت ستاد برگزاری بزرگداشت سالگرد ارتحال امام و قیام خونین پانزده خرداد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها