خبرهای داغ:

خدمت به محرومان با برپایی اردوی پزشکان جهادگر در خسرج حمیدیه

نماینده گروه جهادی شهید همدانی با اشاره به حضور سه روزه تیم متخصص در مسیر خسرج شهرستان حمیدیه از ارائه خدمت به ۷۰۰ نفر از مردم این شهرستان هدف خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۶۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ دکتر همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حمیدیه با بیان اینکه گروه جهادی به منظور ارائه خدمت به مردم تشکیل شده است، گفت: این گروه جهادی تخصصی شامل تیم‌های پزشکی عمومی و متخصص و همچنین مسائل توانبخشی شامل دندانپزشکی، بینایی سنجی و مامائی است در این منطقه به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

 

نماینده گروه جهادی به حضور تیمی 20 نفره متشکل از پزشکان، پرستاران و عوامل اجرایی در حمیدیه گفت: در مدت حضور در شهرستان حمیدیه در بخش دندانپزشکی خدمات ترمیم، عصب کشی و .... صورت پذیرفت و برای افراد نیازمند به بقیه خدمات موجود اقدامات لازم انجام گرفت 

 

دکتر همتی با اشاره به اینکه متخصصان چشم پزشکی نیز در زمینه اپتومتری و تعیین نمره چشم فعال شدند، گفت: اقدام خوبی که در زمینه چشم پزشکی انجام پذیرفت این بود که مشخصات افرادی که به عینک نیاز داشتند ذخیره و برای آنها از مکان‌های مختلف عینک مورد نظر بصورت رایگان ارسال خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۷۰۰ نفر از بیماران حمیدیه به صورت رایگان ویزیت شدند که هر پزشک از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر برنامه دارند که پزشک عمومی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، مامائی و بینائی سنجی از خدمات بهداشتی، درمانی ، آموزشی رایگان و کارهای فرهنگی نیز توزیع رایگان دارو بهره مند شدند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار