خبرهای داغ:

ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم شوش

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش از ویزیت رایگان ۵۵۵ نفر از ساکنان مناطق محروم این شهرستان در اردو‌های جهادی پزشکان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۸۴۴
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، یحیی میثم هدف از اعزام پزشکان جهادگر به مناطق محروم شوش را گسترش عدالت درمانی عنوان کرد و گفت: منطقه محروم وهب، روستا‌های احمد بیت مولا و روستای قلعه نصیر شهرستان از جمله مناطقی هستند که گروه‌های پزشکی از ابتدای امسال تاکنون طرح ویزیت رایگان را آن‌ها اجرا شده است.


وی با اشاره به تداوم اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم تا پایان امسال، افزود: علاوه بر اعزام گروه‌های بهداشتی و آموزش بهداشت، توزیع رایگان دارو و انجام فوریت‌های پزشکی در این اردو‌های جهادی، متخصصان رشته‌های مختلف به ویزیت رایگان اهالی آن مناطق می‌پردازند.

میثم سطح علمی گروه‌های جهادی اعزامی به مناطق محروم شوش را بالا عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر پزشکان عمومی، متخصصان در رشته‌های مختلف از جمله؛ قلب، اطفال، داخلی، مغز و اعصاب و همچنین زنان و مامایی در این گروه جهادی حضور دارند و این موجب شده تا طیف متنوعی از بیماران در این مناطق مورد ویزیت و درمان قرار گیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش اضافه کرد: همزمان با هفته بسیج، چهارمین اردوی جهادی یک روزه گروه پزشکی جهادگران سلامت در قالب طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی به همت حوزه بسیج شهید دانش و مشارکت جامعه پزشکی و کادر درمان شبکه بهداشت و درمان شوش در روستای قلعه نصیر از توابع بخش مرکزی برگزار شد.

وی گفت: ۱۰۵ نفر از اهالی منطقه محروم روستای قلعه نصیر در چهارمین مرحله از اعزام گروه جهادی پزشکان شوش به صورت رایگان ویزیت شدند.

شوش در شمال استان خوزستان ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود نیمی از این جمعیت در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار