حجت الاسلام بامری:

نهضت امام خمینی (ره) نهضتی هدفمند برای رسیدن به سعادت مادی و معنوی جامعه است/قیام مردمی ۱۵ خرداد در سال ۴۲ مبدا انقلاب است

حجت الاسلام خدامراد بامری گفت: رهبری بی بدیل امام خمینی (ره) و مبارزه و استقامت مردم در برابر ظلم و ستم، زمینه ساز پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ بود.
کد خبر: ۹۵۱۸۴۰۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهار، حجت الاسلام والمسلمین خدامراد بامری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چابهار ضمن عرض تسلیت ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی (ره) به عنوان عارفی الهی، حکیمی خردمند و فقیهی ژرف­نگر  توانسته بود در پرتو توکل و اخلاص و مناجات‌های شبانه، به منبع نورانیت الهی و اقیانوس بیکران معنویت متصل شود.

حجت الاسلام بامری نهضت امام خمینی (ره) را نهضتی هدفمند برای رسیدن به سعادت مادی و معنوی جامعه دانست و افزود: نهضتی که حضرت امام (ره) آغاز کرد در راستای نهضت انبیاء و برقراری حکومت الله است که در نهایت امر پرچم این نهضت به دست حضرت ولیعصر (عج) خواهد رسید.

بامری؛ قیام مردمی ۱۵ خرداد در سال ۴۲ را مبدا انقلاب دانست و رهبری بی بدیل امام خمینی (ره) و مبارزه و استقامت مردم در برابر ظلم و ستم را زمینه ساز پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ عنوان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نام و نهضت جهانی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) تا ابد بر پیکره تاریخ ماندگار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار