خبرهای داغ:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد در مسجد جامع شهرستان استهبان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۴۵۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد با حضور جمعی از مسئولین و مردم در مسجد جامع شهرستان استهبان برگزار شد.

حجت‌الاسلام بهرامی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس در این مراسم گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را به اوج عظمت وشکوه وهمچنین ملت مسلمان ایران را به عزت وسعادت ومسیر حق و حقیقت راهنمایی کرد.

وی افزود: امام در روزگاری که هم شرق فکر می کرد پایان دوران دین وخداپرستی است وهم غرب فکر می کرد در سراسر جهان به تبلیغ علیه خداپرستی و دیانت و معنویت و اخلاق پرداخته بود به عنوان یک فقیه بزرگ و عالم روشن ضمیر، عارف، سیاست مدار و یک انسان هوشمند توانست از پایگاه دین و با حمایت مردم در سراسر این سرزمین پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز در آورد.

بهرامی نسب تصریح کرد: امام، همان مرد شجاعی بود که نه در برابر استبدا و نه در برابر استعمار سر فرود آورد و با اتکا به خداوند و در مسیر اسلام ناب محمدی نهضت اسلامی را در مسیر هدایت برای پیروزی قرار داد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید مطهری پس از دیدار با امام در پاریس،از ایمان امام در پاریس اظهار حیرت میکرد.

مسئول بسیج طلاب فارس ادامه داد: قیام ۱۵ خرداد، اسطوره ستم شاهی را در هم شکست و افسانه ها و افسون ها را باطل کرد.

وی با بیان اینکه شهادت جوانان رشید و زنان و مردان در آن روز سد عظیم قدرت شیطانی را از بنیان سست نمود، گفت: خون سلحشوران کوخ نشین، کاخ های ستم را درهم کوبید.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با قیام و نثار خون فرزندان خویش، راه قیام را برای نسل های آینده کشور گشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها