خبرهای داغ:

پویش ختم سوره یاسین در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه اجرا شد

مسئول فضای مجازی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برگزاری پویش ختم سوره مبارکه یاسین به مناسبت چهاردم و پانزدهم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۴۷۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهاردهم و پانزدهم خرداد و در جهت بزرگداشت یاد و خاطره امام و شهدای گرانقدر این قیام، سوره مباکه یاسین به همت خواهران بسیجی ختم شد.

نجمه ادهم مسوول فضای مجازی این پایگاه مقاومت بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: در روز ۱۴ و ۱۵ خرداد یک دوره ختم قرائت ختم سوره مبارکه یاسین در پیام رسان ایتا، گروه های صالحین و جلسات حضوری حلقات برگزار شد.

او افزود: قرآن، حبل الله المتین است و خدا به وسیله قران با انسان سخن می گوید بنابراین باید در قرائت قرآن کوشا باشیم.

مسئول فضای مجازی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: طرح ختم سوره مبارکه یاسین به صورت دسته جمعی در حلقه صالحین شهید عباسعلی صفی با حضور سرگروه حلقه و متربیان در ۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) برگزار و در حاشیه این جلسه  آشنایی با اندیشه و سیره حضرت امام (ره) و امام خامنه ای، توسط سعیده مونسان سرگروه حلقه برای متربیان بیان شد.

ادهم تصریح کرد: این پویش به مناسبت سالگرد امام خمینی (ره) در فضای مجازی و حقیقی در بین بسیجیان پایگاه راه اندازی و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در روزهای دیگر سال نیز پویش قرائت قرآن به صورت مداوم در حلقات حضوری در پایگاه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها