خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امام خمینی(ره)، پرچم هویت و قدرت انقلاب اسلامی را در جهان به اهتزاز درآورد.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۱۴
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی،  در گردهمایی کارکنان این رده که به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ۱۲ برگزار شد ضمن اشاره به ویژگی های بارز امام گفت:امام خمینی (ره) نماد انقلاب اسلامی ایران است و این کشور بدون این موتور محرک پرقدرت انقلاب به جایی نمی رسد.امام یک حقیقت ماندگار است که چون خورشید در تاریخ این کشور و انقلاب می درخشد.لذا این انقلاب بدون نام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.و اگر بخواهیم انقلاب ما زنده بماند باید سیره و روش امام در جامعه زنده بماند.همانطور که امام خامنه ای فرمودند: راه و هدف ما همان راه و هدف امام خمینی(ره) است.
وی افزود: سیره و اخلاق امام را باید در اندیشه و زندگی خودمان و فرزندانمان جاری و ساری نماییم. چرا که امام شناسنامه این انقلاب و کشور است و نسل های بعد باید امام را همانطور که بود بشناسند.
موسوی در ادامه گفت: امام اولین کاری که کرد این بود که گفت باید طبق آموزه های دینی عمل کنیم.لذا ۵ کلمه راهبردی و مهم را همیشه مورد تاکید داشتند.و آن کلمه ها عبارت بودند از: امامت، عدالت، امت، استکبار ستیزی و مستضعفین.که بعد از رحلت حضرت امام عده ای سعی بر به حاشیه کشاندن این عبارات و آرمان های امام داشتند .لذا فردی گفت : ما به احترام امام دیگر به جانشین او امام نمیگوییم.و ما رهبر انتخاب کردیم و مرجع انتخاب نکردیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ۱۲ ادامه داد: عدالت را از ما گرفتند و جایش کلمه توسعه را گذاشتند.در حالی که عدالت انقدر مقدس و مهم است که امام علی (ع) می فرمایند: این کلمت را با زبان خوب میتوان توضیح داد ولی در عمل کمتر کسی می تواند به آن عمل کند.
وی ادامه داد: جای کلمه استکبار ستیزی کلمه گفتگوی تمدن ها و سازش را جایگزین کردند درحالی که قرآن کریم و خدا اولین در مبارزه با ظلم و استکبار هستند. و در برابر امت ،ملت و در برابر مستضعفین قشر مستضعفین را مطرح کردند.در حالی که با هدایت و رهبری جانشین امام خمینی(ره) حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) این انقلاب همچون گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.
موسوی در پایان گفت: هر جا در طول تاریخ ایران اسلامی پای کار دین خدا بودیم ، خدا هم دستش پشت سر ما بود. و باید همچون گذشته و همچون سیره امام به سنت های الهی عمل کنیم .این انقلاب به راه خودش ادامه خواهد داد و به لطف خدا فاتح جهان هم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها