خبرهای داغ:
استاندار همدان تأکید کرد

لزوم امیدآفرینی و جهاد تبیین در مقابل سیاه‌نمایی‌ دشمنان

همدان-استاندار همدان گفت: در مقابل سیاه‌نمایی‌ دشمنان، باید امیدآفرینی و جهاد تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۴۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جمع مردم شهر پالیز شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد اما به برکت خون شهدا، هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم شریف ایران اسلامی، نظام در جهت ثبات حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروزه به قدرت بازدارندگی دست پیدا کردیم که دشمنان اسلام و انقلاب تسلیم شده‌اند، افزود: اگر کشورهای بزرگ و همسایگان دست دوستی به سوی ایران آورده‌اند به دلیل قدرت نظام اسلامی است که احساس کرده‌اند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم اهتمام دارد گره‌های کهنه را باز کند و با تمام توان در میدان است، گفت: از روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی آغاز شده و از هیچ اقدامی فروگذار نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در مقابل سیاه‌نمایی‌ دشمنان، باید امیدآفرینی و جهاد تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار دهیم.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: اقدامات و عملکرد مثبت دولت را باید به عنوان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جهانیان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه در اعتبارات سفر با برکت رئیس‌جمهور به استان همدان، بیش‌از ۵۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان اسدآباد در نظر گرفته شده است، گفت: پروژه مسکن فرهنگیان در نهضت ملی مسکن اسدآباد، تعیین تکلیف شده و آبرسانی، لایروبی و حفر چاه‌های مورد نیاز برای مردم شهرستان اسدآباد انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار