خبرهای داغ:
مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ تمدید شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۴۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز ۱۱ خرداد ماه آغاز شد و براساس اعلام سازمان سنجش تا ساعت ۲۴ امشب داوطلبان فرصت داشتند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.شمارش معکوس انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

 

براساس اعلام سازمان سنجش، مهلت انتخاب رشته برای متقاضیان تا پایان روز شنبه ۲۰ خرداد ماه امسال تمدید شد تا افراد مجاز به انتخاب رشته مورد نظر نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

 

تاکنون بیش از ۱۴۴ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند و ضرورت دارد متقاضیان در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات آن، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و انتخاب رشته کنند.

 

افراد مجاز و علاقمند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس دفترچه و اطلاعیه‌های مربوط، اقدام به انتخاب رشته کنند.

 

در مجموع ۳۵۵ هزار داوطلب در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی، مجاز به انتخاب رشته شدند، همچنین داوطلبانی هم که قبلا انتخاب رشته کرده بودند نیز تا ساعت ۲۴ امشب سه‌شنبه ۱۶ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 

در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۵۵ هزار نفر زن و ۲۱۶ هزار و ۵۲۸ نفر مرد بودند که در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۴ کدرشته به رقابت پرداختند

ارسال نظرات
پر بیننده ها