خبرهای داغ:
در پی درگذشت مادر شهیدان خیراله‌نژاد؛

پیام تسلیت رئیس‌جمهور به مردم خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» با صدور پیامی درگذشت حاجیه «عصمت توکلی»، مادر شهیدان والامقام خیراله‌نژاد را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه خانواده مکرم این بانوی مومنه تسلیت گفت. ،
کد خبر: ۹۵۱۸۶۵۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

پیام تسلیت رئیس‌جمهور به مردم خوزستان

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ وی با ابراز تاثر از درگذشت حاجیه «عصمت توکلی»، مادر بزرگوار شهیدان والامقام «محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد» در پیامی نوشت: این مادر فداکار و با ایمان که هر سه فرزند دلبند خود را در دوران دفاع مقدس بر اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، تقدیم اسلام و انقلاب کرد و غم فراق عزیزانش را با اخلاص و صبوری تحمل نمود، یاد و نامش در دفتر زرین فرهنگ و ایثار این مرز و بوم برای همیشه ماندگار خواهد بود.

 

رئیس‌جمهور مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه خانواده مکرم این بانوی مومنه تسلیت گفت و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای همه بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت کرد.

 

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز ضمن تقدیر از رئیس جمهور بابت پیگیری احوالات خانواده‌ها و به خصوص مادران شهدا در پایتخت دفاع مقدس، پیامی به همین منظور صادر کرد و درگذشت این مادر صبور و مومنه را تسلیت گفت.

 

گفتنی است؛ شهیده «مریم خیراله‌نژاد» متولد ۱۳۵۷ ، «محمد امین خیراله‌نژاد» متولد ۱۳۵۸ و «فاطمه خیراله‌نژاد» متولد ۱۳۶۳ در شوشتر، بر اثر بمباران هوایی دشمن در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها