خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد اداره تاکستان گفت: طی سال گذشته سه هزار و ۴۳۳ حامی با کمک بیش از پنج میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی از یک هزار و ۲۹۳ فرزند معنوی خود حمایت کرده اند.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۳۴
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

 

قزوین_ علی محمدرضایی در گفتگو با بسیج بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) اساس فعالیتش خدمت به مردم است، خدمتی که در آن کمک های مردمی را به سمت قشر محروم هدایت می کند.

وی ادامه داد: کمک های مردمی در قالب طرح های مختلف جمع آوری می شود که مجموع کمک های مردمی به نیازمندان و محرومان تاکستان طی سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۵۲ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: از این میزان کمک مردمی بیش از ۳۹۹ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان، بیش از ۹۹ میلیون تومان کمک های مردمی برای امور فرهنگی و بیش از ۹۶۳ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین مسکن نیازمندان بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان اضافه کرد: همچنین بیش از ۲۱ میلیون تومان کمک مردمی در طرح شفاء برای درمان بیماران نیازمند، بیش از ۱۵۹ میلیون تومان کمک مردمی در طرح کوثر برای تأمین جهیزیه نیازمندان و بیش از ۷۵۰ میلیون تومان کمک مردمی در طرح نذر قربانی جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح احسان حسینی بیش از دو میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان و در اطعام و افطاری بیش از یک میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان مشارکت مردمی را داشته ایم.

محمدرضایی عنوان کرد: جشن نیکوکاری و عاطفه ها دو رویداد مهم در جمع آوری کمک های مردمی بوده که در جشن نیکوکاری بیش از ۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان و در جشن عاطفه ها بیش از ۶۳۴ میلیون تومان مشارکت مردمی را شاهد بودیم.

وی اظهارکرد: طی سال گذشته ۳ هزار و ۴۳۳ حامی در شهرستان تاکستان با کمک بیش از پنج میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی از یک هزار و ۲۹۳ فرزند معنوی خود حمایت کرده اند که این کمک در شهر تاکستان در طرح اکرام ایتام بیش از یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و در طرح اکرام محسنین بیش از یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان یادآورشد: عموم مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان و محرومان تاکستان می توانند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* کمک های خود را اهداء کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها