امام جمعه مهریز بر عملی شدن طرح‌ها و برنامه‌های امر ازدواج جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۹۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با تاکید بر اینکه طرح‌ها و برنامه‌های امر ازدواج عملی شود اظهار کرد: اگر هر ارگان و نهادی برنامه‌هایی که در امر ازدواج جوانان ارائه می‌کند را عملی کند اقدامات خوب و ارزشمندی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر ترویج ازدواج آسان و حذف تشریفات افزود: امکانات عقد و ازدواج جوانان از سوی نهاد‌های مختلف فراهم شود تا جوانان به ازدواج تشویق شوند.

امام جمعه مهریز بر فرهنگ سازی ازدواج ساده تاکید کرد و گفت: همانند دهه‌های گذشته، جوانان در ابتدای ازدواج می‌توانند با حمایت خانواده‌ها زندگی مشترک را شروع کنند و بعد از مدتی بطور مستقل زندگی کنند.

وی با اشاره به حمایت‌های مالی ادارات برای ازدواج جوانان تصریح کرد: نهاد‌ها و اداراتی که در امر ازدواج یا تامین جهیزیه فعالیت می‌کنند می‌توانند با همکاری و تجمیع فعالیت‌های خود، تحت یک مجموعه قرار بگیرند و افراد بی بضاعت را شناسایی کنند تا گره‌ای از کار جوانان باز شود.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: همچنین افراد خیر می‌توانند با جایگزین کردن فعالیت‌های خیری، مقدمات ازدواج جوانان را فراهم کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار