خبرهای داغ:
همدان- استاندار همدان گفت: هیأت اندیشه‌ورز تبلور اراده مردم و جوان‌هایی که در حوزه‌های مختلف تخصص و تعهد دارند، در اداره امور است.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۲۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای مرکزی هیأت اندیشه‌ورز استان، اظهار کرد: هیأت اندیشه‌ورز تبلور اراده مردم و جوان‌هایی که در حوزه‌های مختلف تخصص و تعهد دارند، در اداره امور است.

وی افزود: در شرایطی که دولت مردمی و انقلابی سیزدهم قصد بازکردن گره‌های کور کهنه را دارد، هیأت‌های اندیشه‌ورز می‌توانند با بررسی چالش‌ها و ارائه ایده‌ها و راهکارها به دولت کمک کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه اندیشه‌ورزی مردم در مسیر اداره امور جامعه و کشور یکی از راه‌های مردمی‌سازی دولت است، گفت: اندیشه‌ورزان از نخبگان جامعه هستند و باید از ظرفیت این نخبگان در اداره امور استفاده کرد.

وی ادامه داد: ‌فرهنگ‌سازی و اقناع افکار عمومی برای حمایت از ثبت جهانی هگمتانه در راستای توسعه گردشگری استان بسیار مهم است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در توسعه گردشگری باید زمینه‌هایی که استان همدان در آنها مزیت نسبی دارد را تقویت کرده و رشد ایجاد کنیم، تصریح کرد: صنعت گردشگری یک ظرفیت مناسب برای همدان است که باید به آن توجه جدی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار