خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

لزوم بیان پیشرفت‌ها در جهاد تبیین

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: در جهاد تبیین، بیان پیشرفت‌ها در همه زمینه‌ها باید مد نظر قرار گیرد، چرا که این موضوع موجب امید مردم و یأس دشمن می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۴۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ناصری در جمع کارکنان شرکت کویرتایر و در جریان بازدید از این واحد تولیدی اظهار داشت: از بدو انقلاب اسلامی تاکنون همواره مورد تعرض توطئه‌های دشمنان بوده ایم.

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر ادامه داد: علیرغم همه موانعی که دشمن در خرمشهر ایجاد کرده بود، اما با تلاش رزمندگان این توطئه خنثی شد و بعد از آن هم در همه میدان‌ها با روحیه انقلابی و جهادی، دشمن محکوم به شکست شد.

ناصری؛ نظام جمهوری اسلامی همواره مورد توطئه دشمن بوده و، چون از راه جنگ نظامی ناامید شد بعد از رحلت امام خمینی (ره) در تحلیل‌های سیاسی به دنبال قطع ارتباط معنوی بین مردم و امام بودند، اما همه تحلیل‌های آن‌ها اشتباه از کار درآمد.

معاون استاندار افزود: با همه توطئه‌های دشمنان، پرچم نظام به دست رهبر معظم انقلاب افتاد که در شرایط سخت فتنه‌های فراوانی را مدیریت کرد.

ناصری، خودکفایی را مهمترین خواسته رهبری عنوان کرد و گفت: باید با ایده‌های داخلی، وابستگی به غرب را کم کنیم و با استقلال در همه عرصه‌ها رو به پیشرفت حرکت نماییم.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی در طول سال‌های بعد از انقلاب دستاورد‌های زیادی داشته و در زمینه‌های مختلف به خودکفایی رسیده است.

به گفته وی؛ در زمینه تسلیحات نظامی اکنون به نقطه‌ای رسیده ایم که تهدید بزرگی برای ابرقدرت‌ها محسوب می‌شویم.

معاون استاندار از کویرتایر به عنوان نگینی در منطقه کویری کشور یاد کرد و گفت: با ایثار و از خودگذشتگی کارکنان این واحد تولیدی، شاهد رونق تولید هستیم.

ناصری گفت:در زمینه تولید، واحد‌هایی همچون کویرتایر در منطقه‌ای دور از مرکز توانسته روی پای خود بایستد.

وی اراده و ایمان قلبی را رمز موفقیت در هر عرصه‌ای عنوان کرد و افزود: خدمت به مردم باید مهمترین هدف در همه زمینه‌ها باشد تا شاهد اقدامات غرور آفرین باشیم.

به گفته وی؛ همدلی بین کارکنان، مدیران و کارگران واحدی‌های تولیدی موجب رونق بیش از پیش می‌شود و نظام پیشنهادات در کویرتایر نمونه خوبی از این هم اندیشی هاست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها