خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد:

قاتلی که برادر خود را کشته بود بازداشت شد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتلی خبر داد که به دلیل اختلاف خانوادگی برادرش را مجروح و به داخل استخر پرتاب کرده بود.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۷۸
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ افشین یاری اظهار کرد: درپی اعلام شبانه یک فقره غرق شدگی مشکوک به فوریت پلیسی ۱۱۰ در اوایل هفته جاری بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل گشت کلانتری ۱۲جانبازان به محل اعزام افرادی به آنان مراجعه و اعلام می‌کنند ما متوجه کمک خواهی فردی در این حوالی شدیم سریعا به محل استخرباغ رفته ومشاهده نمودیم که جوانی حدودا۲۰ساله با صورتی خون آلود درحال غرق شدن است از آنجاکه استخرعمیق وماهم بدون وسیله و ناآشنا به فنون شنا بودیم نتوانستم به او کمک کنیم و غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: ضمن حفظ صحنه، ازپرسنل پلیس آگاهی، بازپرس ویژه قتل ،هلال احمر و آتش نشانی دعوت شد نهایتا تا نیمه های شب جسد خارج و پس از انجام تشریفات پزشکی قانونی به سردخانه منتقل شد.

وی با اشاره به دستگیری دونفر از بستگان نزدیک مقتول واعتراف به نقش اصلی برادر وی در این موضوع، خاطرنشان کرد: روز گذشته قاتل اصلی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیرشد.

یاری بااشاره به مواجهه وی با قرائن و مشاهده موجود به قتل برادرش به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف و باصدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار