فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه یکی از پایه‌های تمدن نوین اسلامی علم است، گفت: ایجاد مدارس الگوی صالح با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۸۰
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

ببه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار حسین زارع کمالی در مراسم معارفه مسئول سازمان مدارس الگوی صالح سپاه الغدیر یزد ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله با همکاری سپاه الغدیر و آموزش‌وپرورش استان بتوانیم در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هدف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است.

وی با بیان اینکه برای تحقق تمدن نوین اسلامی هزاران شهید دادیم، اظهار کرد: امروز در میانه جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی قرار داریم؛ جنگی که پایه‌های تمدن نوین اسلامی را نشانه گرفته است.


زارع کمالی با تأکید به اینکه معلمان و اساتید پایه‌ریز چنین تمدنی و دانش‌آموزان این انقلاب تمدن ساز این نظام هستند، تصریح کرد: یکی از پایه‌های تمدن نوین اسلامی علم است؛ برای تحقق این پایه معلمان و فرهنگیان نقش مهمی داشته و با ایفای نقش مؤثر می‌توانند مغزهای دانش‌آموزان را از آسیب دشمن در امان نگه‌دارند؛ دشمن علم را به عنوان یکی از پایه‌های تمدن نوین اسلامی نشانه رفته است.

وی با اشاره بر لزوم هماهنگی و همدلی نهادهای مختلف برای تحقق تمدن نوین اسلامی، ادامه داد: بنا به فرمان مقام معظم رهبری سپاه در راستای سند تحول بنیادین به کمک آموزش و پروش آمده است تا در نهایت متخصصانی عالم، متفکر و پایبند به اخلاق اسلامی تحویل جامعه بدهیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: انتظار می‌رود تعداد مدارس الگوی صالح سال‌به‌سال حتی در شهرهای دورافتاده بیشتر شود تا بتوان دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کرد.

وی تأکید کرد: از معلمان و فرهنگیان انتظار می‌رود در مقوله «تقویت هویت ایرانی اسلامی و شخصیت ملی» تلاش ویژه‌ای داشته باشند.


گفتنی است در این مراسم دکتر محمدعلی رحیمی‌پور به‌عنوان مسئول سازمان مدارس الگوی صالح سپاه الغدیر یزد معرفی شد. رحیمی پور محقق، پژوهشگر، مؤلف است و سابقه ۲۳ سال تدریس در دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی، دکترای مدیریت راهبردی دانش، مسئولیت‌های پژوهشی مختلف را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظرات